ІМІ назвав п’ять медіа з найбільшою кількістю джинси – Тільки факти

ІМІ назвав п’ять медіа з найбільшою кількістю джинси

Рівень джинси в українських онлайн-медіа зріс на 9% у порівнянні з попереднім моніторингом та попри міжвиборчий період. Відповідне дослідження опублікував «Інститут масової інформації».

Воно охопило період з 30 серпня по 3 вересня 2021 року та 16 онлайн-медіа, повна вибірка становить понад 20 тисяч новин. Вони виснували, що в цілому комерційні матеріали замовного характеру продовжують переважати в медіа над політичними: з усіх виявлених матеріалів з ознаками замовлення 61% – джинса, 39% – політичні матеріали.

Найбільшими за рівнем джинси виявились «Обозреватель» (159 матеріалів), Politeka (67),«РБК-Україна» (29),«УНІАН» (21) та «Сегодня» (20).«24,5% матеріалів з ознаками замовлення були спрямовані на просування різних комерційних компаній. У третьому кварталі зросла кількість матеріалів з ознаками замовлення на користь компаній, інтересів та іміджу одного з найбагатших та найвпливовіших олігархів України Ріната Ахметова. На користь активів Ахметова зафіксовано 20,8% матеріалів з ознаками замовлення (попереднього періоду рівень матеріалів на його користь був 16,3%). Найбільше матеріалів з ознаками замовлення політичного спрямування орієнтовано на підвищення значущості програми президента Зеленського “Велике будівництво”. Велика кількість медіа продовжує давати лише компліментарні матеріали на цю тему, без будь-якого аналізу чи перевірки достовірності», – йдеться в дослідженні ІМІ.


ВІД MY.UA


ВІД LUCKYADS


ВІД OBLIVKI

You may also like...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *